دیگه اینطوری شدم که از نظر بقیه مغرورو عصبیم

دیگه اینطوری شدم که از نظر بقیه مغرورو عصبیم
از نظر خودم به یه بغل نیاز دارم
که توش بمیرم💔
دیدگاه ها (۰)

ما از اونایی بودیم که...

کاش هیچوقت...

من فقط به یه بغل نیاز دارم...

نیاز دارم یه اتاق جدا از داداشم داشته باشم تا ازینا توش درست...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط