ما از اونایی بودیم که...

دیدگاه ها (۰)

دیگه اینطوری شدم که از نظر بقیه مغرورو عصبیماز نظر خودم به ی...

کاش هیچوقت...

ارزو به دلمون موند...

ما خوب بودیم اما حافظه اونایی که بهشون خوبی کردیم ضعیف بود

سر کلاس بودیم.....میخواستم بنویسم: خانم این ها رو توی گروه م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط