یکی از دردناک ترین چیز هایی که دیدم 🖤🙃

یکی از دردناک ترین چیز هایی که دیدم 🖤🙃
دیدگاه ها (۲)

،بچه ها افسرده نمیشن،من بار ها و بارها این جمله رو شنیدم و ا...

تو احساس نداری فقط بازیگر خوبی هستی 🥲🖤

تو آسیب دیدی اگه .........🖤

😈🖤

یکی از قشنگ ترین ادیت هایی که از زورو دیدم

بد ترین درد تو دنیای انیمه مرگ شخصیت مورد علاقته 💔تقریباً هش...

یکی از قشنگ ترین ادیت هایی که از آرکین دیدم قطعا اینه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط