تو احساس نداری فقط بازیگر خوبی هستی 🥲🖤

تو احساس نداری فقط بازیگر خوبی هستی 🥲🖤
دیدگاه ها (۲۴)

حق 🥲

مود ؟... 🥲🕊🤍

،بچه ها افسرده نمیشن،من بار ها و بارها این جمله رو شنیدم و ا...

یکی از دردناک ترین چیز هایی که دیدم 🖤🙃

تو مادر خوبی هستی..🤣🤣🤝

من به گل خانه ای احساس تو گل می کارم🍃گل احساس گل هستی گل بون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط