«بابام حواسش بهم هست»
«بابام حواسش بهم هست»
📌 حاج مهدی رسولی از ش//ها/دت پدرش
برای فرزند ش//هی/د بهمن اسفندیاری گفت
و با او همدردی کرد…
• #حسینیه_معلی
@moallatv3
📌 حاج مهدی رسولی از ش//ها/دت پدرش
برای فرزند ش//هی/د بهمن اسفندیاری گفت
و با او همدردی کرد…
• #حسینیه_معلی
@moallatv3
- ۲۸۶
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط