چقدر این شعر دلگیرو سخته 💔😓

چقدر این شعر دلگیرو سخته 💔😓
دیدگاه ها (۰)

زندگیش به ف*ک

نداشتنت چیزیکه که دارم بخاطرش دِق میکنم 🙂💔

دلم میخواد یه بار #بمیرم ببینم کیا از ته دل #دلتنگم میشن (((...

چقدر این این شعر خبه

چقدر این موقعیت سخته..:) لایک و فالو یادت نره

این شعر چقدر حال رو خوب میکند.. #شعر_خوانی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط