زندگیش به ف*ک

زندگیش به ف*ک
دیدگاه ها (۰)

آقای قاضی با #بد نبودیم #بلد نبودیم

اخ کاش من جات بودم چی میشد اخه 😂😂😂

چقدر این شعر دلگیرو سخته 💔😓

خیلی بد به ....ف....ا....ک.... رفتم چرا آخه چرا ولم کردی؟

ف ف ف ف ف فیورا ؟ دخترك های آیو ؟اونا محشرن و کارشون اسلی کر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط