خیلی سنگین بود نه!!

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۱۹)

میخوام از فرست مقایسه استفاده کنم!!

حیاااااا کن رها کن چرا میکنی داورپولیسی گل

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣💁💁🤦🤦

واااااااااااااالا بوخودااااااااااااااااااااا!!!!!

جمله اش...

خیلی خیلی سنگین بود 😞#کلیپ_دپ #کلیپ #کلیپ_غمگین

خیلی سنگین تموم شدی خیلی ..#اللهم‌عجل‌لولیک‌الفرج#یا_مرگ_یا_...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط