جمله اش...

خیلی سنگین بود🥲
دیدگاه ها (۱)

بنده دوباره ۲ نصف شب هنوز بیدارم

یاه یاه

جمله سنگین بودفقط اون آخرشو خیلی سخت تونستم بخونمدلبستنداند

جمله سنگین 🤙

جمله سنگین😎

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط