کسی نبود بگه احمق خودت داری میسوزی

دیدگاه ها (۰)

کاش دوتا بودم

قلبم همون لحظه

کی عاشق طبیعت مثل من

چون دلش نمیخواد باهم حرف بزنه

یکی نیست به این احمق بگه آخه این کجاش مثل انیمه شده؟؟؟

سید مجید بنی فاطمه نماهنگ بسوز که خوب میسوزی

ریدم به گوشیمممممم یکی بگه چرا میری دستکاری میکنی آخه احمق ج...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط