کی عاشق طبیعت مثل من

دیدگاه ها (۳)

کسی نبود بگه احمق خودت داری میسوزی

کاش دوتا بودم

چون دلش نمیخواد باهم حرف بزنه

جوری که الان باهم حرف میزنه

طبیعت را مطالعه کن، به طبیعت عشق بورز، کنار طبیعت بمانطبیعت ...

طبیعت#طبیعت #زیبا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط