"ما در میان دو نیستی نفس می‌کشیم؛ از هیچ آمده‌ایم و به هی

"ما در میان دو نیستی نفس می‌کشیم؛ از هیچ آمده‌ایم و به هیچ می‌رویم."

"افلاطون"
دیدگاه ها (۲)

_why can't you love me?_i do.._All of me!!!

"بزرگترین بار هستی، بار ابدیت است.""فریدریش نیچه"

در شب‌های من، ستارگان را دگر توان درخشیدن نمانده استماه، از ...

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ...

یادمان باشد تا زمانی که نفس می کشیمهرگز برای شروعی تازه دیر ...

حاجی قول دادم کصشعر نمیزارم فالو کنیننن دیگه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط