نَبودَنِتَم نِمیفروشَم بِه بودَن کَسی:)🦋🎶

نَبودَنِتَم نِمیفروشَم بِه بودَن کَسی:)🦋🎶
دیدگاه ها (۰)

🤣

🤣🤣

بگو هنوزم داری گردنبندو...

دورم زدی وقتی دورت میگشتم:) ‌

هادی چوپان:خاک میخورم اما خاک نمیفروشم."@didgah257"

هیچوقت هیچوقت هیچوقت دلتو به بودن کسی خوش نکن آخرش خودت باید...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط