واسه کسی قهر کن که

واسه کسی قهر کن که
طاقت یه لحظه نبودنتم نداره؛ نه کسی که زنده یا مردت واسش فرقی نداره... ❤️‍🩹
دیدگاه ها (۰)

‏من هیچوقت یه اشتباه رو دوبار انجام نمیدم یه پنج شیش باری ان...

🍃و ستاره هایی که در تاریکی میدرخشند.....

مدرک تحصیلیم آره؟ دکترای اهمیت دادن به چیزای بی اهمیت

کسی که به همه چیز عادت کنه فرقی با یه مرده نداره؛ _دزیره

بچه؟ رول بوی و گرل فرقی ندارهیه چنتا دوست و نسبت بدید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط