حضورت تو قلبم مثل نفس کشیدنه

حضورت تو قلبم مثل نفس کشیدنه
آروم و بی صدا اما همیشگی♥️…A
دیدگاه ها (۳)

در ميان نبرد زندگی، تو نقطه‌ی امنِ منی :»

-اَز‌هَر‌تِکرِآری‌خَستِه‌اَم‌جز‌دوصِت‌دآشتَنِ‌تُو'❤🥺𝒜

🦋🖇

قلب من تویی؛ اینی که چپ سینمه دکوریه.😝💋

حضورت در قلبم مثل نفس کشیدن استآرام و بیصدا اما همیشگی♥️

مثل برد بود باختن قلبم به تو 💞(A)

قلبم بوی تو را نفس می کشد هنوز...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط