-اَز‌هَر‌تِکرِآری‌خَستِه‌اَم‌جز‌دوصِت‌دآشتَنِ‌تُو'❤🥺𝒜

-اَز‌هَر‌تِکرِآری‌خَستِه‌اَم‌جز‌دوصِت‌دآشتَنِ‌تُو'❤🥺𝒜
دیدگاه ها (۳)

خودتم بخوای بری #عمرا نمیزارم😌❤️‍🔥

وایبش>>>

در ميان نبرد زندگی، تو نقطه‌ی امنِ منی :»

حضورت تو قلبم مثل نفس کشیدنهآروم و بی صدا اما همیشگی♥️…A

خسته ام از دلی ک هر لحظه ارزوی مرگ دارد ......... 🖤

و یکبار مغز از قلب پرسیدمن از کنترل همه چی خسته ام تو چرا ان...

خسته م زین روزگار.تکراری

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط