دوباره دل هوای با تو بودن کرده .....

دوباره دل هوای با تو بودن کرده .....
🥀🥀💔
دیدگاه ها (۰)

امان از دورنگی ادم ها...

در دل رنج ها باشد که آن ب هیچ دارویی خوش نشود..نه به خوردن....

🎼🎼🎼🔥🔥🔥🔥🔥🔥🎼

دوباره دل هوای باتو بودن کرده:)).....

دوباره دل هوای باتو بودن کرده🥀🍷

دوباره دل هوای... 😭👩‍❤️‍👨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط