در دل رنج ها باشد که آن ب هیچ دارویی خوش نشود..

در دل رنج ها باشد که آن ب هیچ دارویی خوش نشود..
نه به خوردن..نه به گشتن...نه به خفتن...الا ب دیدار یار.❤️
دیدگاه ها (۱)

دوباره دل هوای با تو بودن کرده .....🥀🥀💔

امان از دورنگی ادم ها...

🎼🎼🎼🔥🔥🔥🔥🔥🔥🎼

داداش محرابم..بهترین رفیقمسرت سلامت داداش...🍷🍷🍷🫀

❣ در دل رنج‌ها باشد که آن به هیچ دارویی خوش نشود ن...

ای غم بیا 🎶ای غم بیا🎶خوش اومدی خونه ی من🎶ی وقت نشه هوس کنی ب...

شست باران همه کوچه خیابان ها را

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط