:..« دل نومید مرا با تو امید است ، حسین »..:

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
و پاسخ می دهد خدا وند صبر تو را به جبرانی شیرین
دیدگاه ها (۴)

:..« تو را دوست دارم و سپس تو را و دوباره تو را »..:

:..« عرض سلام به شاه خراسان ، امام رئوف »..:

:..« و من می خوانم نام تو را و تو آرام کن قلب مرا »..:

::..«« در گوشه ای زه صحن تو قلبم نشسته است »»..::

عزیز من اندکی صبر شاید معجزه ای رخ دهد

ایران هست ، ما هستیم ، حتی بزرگتر از قبل

هر پریشان نظر ی لایق دیدار تو نیست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط