:..« تو را دوست دارم و سپس تو را و دوباره تو را »..:

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
ما بر آن عهد که بستیم کما کان هستیم ۰
ان شا ء الله ۰
« اللهم عجل لولیک الفرج »
دیدگاه ها (۴)

:..« عرض سلام به شاه خراسان ، امام رئوف »..:

«.. دل سپردم به رضا ، هر چه رضا خواست همان ..»

:..« دل نومید مرا با تو امید است ، حسین »..:

:..« و من می خوانم نام تو را و تو آرام کن قلب مرا »..:

همچنان شوق وصالت زنده می دارد مرا

او فقط رهبر نبود ، پدر یک ملت بود

هر پریشان نظر ی لایق دیدار تو نیست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط