#پادکست#خدا خدا خیلی خداست

دیدگاه ها (۴)

دکلمه فوق العاده زیبا دکلمه بانو باران نیکراه

#عاشقانه/من بی قرارتم بد جوری خرابتم...

#تو مثل نم نم#بارون توی هر حالی#قشنگی

با#تو عاشق شدم

قاضی اصلی خداست✨✨✨معامله آدما با خداست✨✨بپا که خدا ازت راضی ...

درود صبحتون بخیر تا الان امتحان دینی دادم و مبخوام برم پادکس...

من امیدم به خدا بعد خداهم به خداست....😉🕊🌼

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط