#تو مثل نم نم#بارون توی هر حالی#قشنگی

دیدگاه ها (۲)

#پادکست#خدا خدا خیلی خداست

دکلمه فوق العاده زیبا دکلمه بانو باران نیکراه

با#تو عاشق شدم

با#تو میشه#زیبای پدید

༄ུ👤: گاهی آدم چیز زیادی از زندگی نمی‌خواد. یه کم آرامش، نم ن...

هیچوقت زیادی نباش...آدم ها از نم نم بارون خوششون میادنه سیل

کاش الان بودم،بین دوتا گنبد رو سرم نم نم اونجا بارون میرد#دل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط