افسردگی

دیدگاه ها (۰)

درجوانی،تاتوانی خلاف نکن،خلاف کردی التماس نکن

به بعضی هابایدگفت = ‌توخودت مهم نیستی چه برسه حرفات

آرامش بی منت 🚬✌

مااگه لاشخورهم باشیم کسی بهمون پناه ببره، هواش داریم

افسردگی یعنی چی؟#افسردگی #غمگین

من افسردگی بگیرم .؟ من تنهام ؟ من خودمو دارم ..هر چقدر بلدین...

#افسردگی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط