مااگه لاشخورهم باشیم کسی بهمون پناه ببره، هواش داریم

دیدگاه ها (۰)

آرامش بی منت 🚬✌

افسردگی

فکر کن اینقدر براش امن باشی..‌.کی حتی دربرابر پدرش به تو پنا...

ایشالا زنده باشیم بقیش پناه بر خدا🗿🤲👍🎀✨️

آتش بس نقض نشده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط