هقق مرگ بدی داشت 😪🖤

هقق مرگ بدی داشت 😪🖤
خداحافظی منم اینجوریه 😐💫
دیدگاه ها (۶)

چرا من منحرف شدم

نصف فن بوی های ویس یا پسرای ویس فیکن 😐🤚

گفتم از بیکاری زیاد یه چیزی بذارم 😐🤚

بدی رو با خداحافظی جواب میدم

چه لحظه زیبایی خداحافظی ابدی و شیرینی مرگ 🫠

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط