خاک بر سر به این میگن

😅😅😅😅😅😅
دیدگاه ها (۱۰)

هرچی از قشنگی مازرون بگم کم گفتم با غذاهای خوش مزش

شاد باشین دوستان

اینم غذاهای خوش مزه شمالی بفرمایید

ان شاء الله که رفتنی هست به زودی الهی آمین

ذات مهمه

علی الدنیا بعدک العفابعد از شما خاک بر سر این دنیا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط