ان شاء الله که رفتنی هست به زودی الهی آمین

🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
دیدگاه ها (۷)

اینم غذاهای خوش مزه شمالی بفرمایید

خاک بر سر به این میگن

اسفناج پهلوی خوش مزه شمالی

حال خوش براتون آرزو دارم

ان شاء الله بحق این محرم امام حسین

پایان حضور وقدرت نمایی آمریکا در منطقه غرب آسیا...ان شاء الل...

ما همچنان پای کارتیم آقا....کار نا تمامت رو ، تمام میکنیم ان...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط