خیلی سعی کردم نخندم....نشد🗿🤣استرا کیدُز🗣🧘🏻‍♀️

خیلی سعی کردم نخندم....نشد🗿🤣استرا کیدُز🗣🧘🏻‍♀️
جَونِگین💔....آی عَن_(بمیرم)...سَوَنِگَمین🗣👄💔
دیدگاه ها (۶۲)

نمیتونستم بزارم اینو نبینید خیلی سمهههه🧘🏻‍♀️🗣🥹ایرانیا دارید ...

هعی..تجربه‌ی بسیار ناخوشایندی بود🥹🛐آخرشم من تسلیم شدم🗿✌🏻

حالم حالت بنگچانعلی...(:

آپدیت ژاپنی استری کیدز با سونگمین و جونگین#straykids_stay_8

وقتی به آیدلم توهین می کنن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط