نمیتونستم بزارم اینو نبینید خیلی سمهههه🧘🏻‍♀️🗣🥹ایرانیا دار

نمیتونستم بزارم اینو نبینید خیلی سمهههه🧘🏻‍♀️🗣🥹ایرانیا دارید چیکار میکنید!!هموطن اروم باش!🗿
دیدگاه ها (۱)

خیلی سعی کردم نخندم....نشد🗿🤣استرا کیدُز🗣🧘🏻‍♀️جَونِگین💔....آی...

هعی..تجربه‌ی بسیار ناخوشایندی بود🥹🛐آخرشم من تسلیم شدم🗿✌🏻

نامجین دارید چیکار میکنید دقیقاً؟ 😂

بچه ها نمیدونم چرا از دیشب

خیلی دوست داشتم اینو هم بزارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط