روزی که طلاق گرفتم رو هیچ وقت نمیتونم فراموش کنم خیلی روز

روزی که طلاق گرفتم رو هیچ وقت نمیتونم فراموش کنم خیلی روز بدی بود زمستون بود بارون میومد
دیدگاه ها (۲)

دقیقعا منو میگه

این دنیا نشد حرفامو بگم اون دنیا میگم برات

هیچ چیز بدتر ازاین نیس که بلاتکلیف بمونی غمگین وناراحت باشی ...

عاصی رو یک لحظه هم نمیتونم فراموش کنم ((: خیلی خیلی خاص بودن...

من نمیتونم شما رو فراموش کنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط