این دنیا نشد حرفامو بگم اون دنیا میگم برات

این دنیا نشد حرفامو بگم اون دنیا میگم برات
دیدگاه ها (۱)

هیچ چیز بدتر ازاین نیس که بلاتکلیف بمونی غمگین وناراحت باشی ...

این دنیا که نشد ایشالله اون دنیا :)🖤🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط