تنهام گذاشتی داداش ولی بهت قول میدم خیلی زود میام پیشت

تنهام گذاشتی داداش ولی بهت قول میدم خیلی زود میام پیشت
دیدگاه ها (۰)

good night

تولد ته ته مبارک

کاش الان پیشم بودی داداشکاش بودی و می‌دیدی چقدر حالم بدهکاش ...

دل‌خوش بودم حداقل در این سرمای زمستان دستانت هستند؛ تا دستان...

خیلی زود تنهام گذاشتی داداشم💔😔😭

قول قول میدم بیام پیشت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط