خب دخترام منظورش اینه که اشبین یعنی ترکیب اسم رابین و اشت

خب دخترام منظورش اینه که اشبین یعنی ترکیب اسم رابین و اشتین یا همون جی جی و یوری ولی اشدرس ترکیب اسم خودش و کیفره اندرس و اشتین 🤭
دیدگاه ها (۱)

پارت دووم. رمان

حتمااا تا اخرر بخون متن پایین روو👇🏻👇🏻👇🏻800تایی مون مبارککککک...

دختر بد (سناریو فیک جواهر بخش ای)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط