حس می کنم طرف پدوفیل داره اخه صدای اون یکی خیلی بچگونس_

حس می کنم طرف پدوفیل داره اخه صدای اون یکی خیلی بچگونس_

ولی خوشم میاد همش نگاه می کنم TT
دیدگاه ها (۰)

دَدَ جونم میخوام افسردگی تو بیشتر کنممممممممممم

l love you 💵💵💵💵💵💵💵💵💵

خبر اوردم💔🤓شاید باور نکنین ولی خودمم کپ کرده بودم دیروز رفتم...

می خوام باهاتان درد و دل کنم قراره با یکی که ازش بدم میاد بر...

ایلین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط