اما مامان تو هیچ وقت اینارو ندیدی مخصوصا افسردگیم

اما مامان تو هیچ وقت اینارو ندیدی مخصوصا افسردگیم
دیدگاه ها (۴)

حق تا ابد :)

واقعا بد ترین حس هست خودمم تجربش کردم🙂

اره هیچ وقت اینارو نفهمیدی مامان...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط