واقعا بد ترین حس هست خودمم تجربش کردم🙂

واقعا بد ترین حس هست خودمم تجربش کردم🙂
دیدگاه ها (۰)

حق تا ابد :)

اما مامان تو هیچ وقت اینارو ندیدی مخصوصا افسردگیم

چه وایب خوبی داره

بد ترین حس 🥺

بد ترین حس دنیا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط