من فقط از اون لحن صدا متنفرم،

من فقط از اون لحن صدا متنفرم،
از اون نوع نگاه
و از اون تن صدا؛
نه از تو...
دیدگاه ها (۰)

حق با مامان بود،اینا همش به خاطر گوشی لعنتیه...!

Fly me to the moon🌙🍰

و همینطور ویسگونی😄👐✨️

🫂🫀🫠

واکنشم به اون دختر توی کلاس:از صدات متنفرماز قیافت متنفرماز ...

من فقط از این نگاه متنفرم...

مستر کیم تهیونگ...🛐💜تن صدا: باریتون نوعی صدای بم مردانه و جز...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط