و همینطور ویسگونی😄👐✨️

و همینطور ویسگونی😄👐✨️
دیدگاه ها (۱)

من فقط از اون لحن صدا متنفرم، از اون نوع نگاهو از اون تن صدا...

حق با مامان بود،اینا همش به خاطر گوشی لعنتیه...!

🫂🫀🫠

...بی شرح اضاف

منم همینطور کاغذ، منم همینطور

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط