آخه قشنگم تو که تحمل دیدن گریشو نداری چرا دعواش میکنی

آخه قشنگم تو که تحمل دیدن گریشو نداری چرا دعواش میکنی
دیدگاه ها (۰)

ابن دوتا زیادیی خوب بودنن

ادیت خودم این اهنگس خیلی به اخر ویدیو میخورهوایی اینو خیلیی ...

ولی هنوز دوست دارم

لایک میکنی قشنگم؟!✨️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط