ابن دوتا زیادیی خوب بودنن

ابن دوتا زیادیی خوب بودنن
دیدگاه ها (۵)

ادیت خودم این اهنگس خیلی به اخر ویدیو میخورهوایی اینو خیلیی ...

خیلی بد میتونه اسیب بزنه

آخه قشنگم تو که تحمل دیدن گریشو نداری چرا دعواش میکنی

ولی هنوز دوست دارم

زیادیی خوشگلهه نمیتونم

زیادیی وایب هائو رو میدیی مخاطبب @aiyan-a

ترکیب این دوتا خداس >>>> ☺️🤌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط