من همیشه موافق ازدواج سنتی بودم🤲🏻😔

من همیشه موافق ازدواج سنتی بودم🤲🏻😔
دیدگاه ها (۱)

شروین>>>

وقتی میبینه حالت بده حالتو بدتر میکنه<<<<

گایززمانهوا خوب میگین بخونم؟

من همیشه بودم‏حتى وقتی بریده بودم‏دلخور بودم‏حتى وقتی حالشو ...

همیشه جیسو بودم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط