شروین>>>

شروین>>>
دیدگاه ها (۰)

غم تو نگاه ساجو هیون:)))

من همیشه موافق ازدواج سنتی بودم🤲🏻😔

وقتی میبینه حالت بده حالتو بدتر میکنه<<<<

ولی این آهنگ شروین❤️‍🩹

ولی شروین یه لول دیگست ؛

سلاام بعد کلی وقتت با این پست جدید((:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط