دلتنگی رو نمیشه حبس کرد

دلتنگی رو نمیشه حبس کرد
نمیشه کنترلش کرد
نمیشه منتظر موند تا یه کسی بیاد بگه،
دیدگاه ها (۱۴)

آرسام مبارکت باشه دادا مواظب باش امیر حسودی نکنه 😂🤣🤣🤣🤣

تو جا زدی من جا خوردم🥺🥺

بفرست برا کسی که واقعا دوسش داری ولی بنا به شرایطی بهش نگفت...

می‌خوام اینقده خوب بشم 😡😊😊

یه انسان بیاد بگه من چرا رو انمو کراش دارم؟😐

یه کی بیاد بهم بگه چجوری شماره ی طرف رو در بیارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط