بفرست برا کسی که واقعا دوسش داری ولی بنا به شرایطی بهش ن

بفرست برا کسی که واقعا دوسش داری ولی بنا به شرایطی بهش نگفتی😔
دیدگاه ها (۱۴)

دلتنگی رو نمیشه حبس کردنمیشه کنترلش کردنمیشه منتظر موند تا ی...

آرسام مبارکت باشه دادا مواظب باش امیر حسودی نکنه 😂🤣🤣🤣🤣

می‌خوام اینقده خوب بشم 😡😊😊

تا آخر حتما ببنید از دستش ندید

بفرست برا اون کسی که دوسش داری❤️🙃

اسپند دود کردم بفرست برا کسی که دوسش داری😍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط