واییی من یبار گوشیمو خونه جا گذاشته بودم نزدیک بود سکته ر

واییی من یبار گوشیمو خونه جا گذاشته بودم نزدیک بود سکته رو بزنم 😂
دیدگاه ها (۱۴)

😂😂

سه تایی 😂

جزو کدوم دسته بودی ؟کامنت کن ؟من که دسته‌ی دوم 😈👻

اخه طفلک نزدیک بود از خوشحالی سکته کنه ...😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط