جزو کدوم دسته بودی ؟

جزو کدوم دسته بودی ؟
کامنت کن ؟
من که دسته‌ی دوم 😈👻
دیدگاه ها (۴۲)

واییی من یبار گوشیمو خونه جا گذاشته بودم نزدیک بود سکته رو ب...

😂😂

دقیقااااا

جزو کدوم دسته ای😏✨

تو جزو کدوم دسته ای💌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط