هی میگن آمریکا داره از ایران الگو برداری میکنه ما میخند
هی میگن آمریکا داره از ایران الگو برداری میکنه ما میخندیم بهشون😁
بیا الان کاملا هریس با کپی از رئیسی میخواهد ۳ میلیون مسکن بسازه تو آمریکا😂😂
بیا الان کاملا هریس با کپی از رئیسی میخواهد ۳ میلیون مسکن بسازه تو آمریکا😂😂
- ۱.۲k
- ۰۷ شهریور ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط