یه همچین کنسرتی قسمت همه ما

یه همچین کنسرتی قسمت همه ما
دیدگاه ها (۰)

🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤣🤣🤣🤣🤣🤣

هی میگن آمریکا داره از ایران الگو برداری می‌کنه ما می‌خندیم ...

آبشار های پلکانی در میان جنگل درختانِ ارغوان🌳آبشار دال آو لر...

اگه مولانا و سعدی آهنگ آنشرلی و مینوشتن چه شکلی میشد ؟!‌

انشاالله همچین کنسرتی بعد آزادیش تهران

یه همچنین کنسرتی از آستری کیذر می‌خوام🥹😭

کنسرتی مهاباد ❤️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط