جوابتو نمیدم به این معنی نیست که چیزی برای گفتن ندارم فقط

جوابتو نمیدم به این معنی نیست که چیزی برای گفتن ندارم فقط دارم احترامتو نگه میدارم 😏😒
دیدگاه ها (۱۰)

منم از اینا داشتم😂😂

😅😂😂😂

حق😑🥴😵‍💫

فقط منم که احساس میکنم داره زود میگذره یا نه؟🥲

بازی آتشنشانی و نمیزارم پاک بشه

اینا یه زمانی راضیم نگه میداشتند ...ولی الان همین که احترامت...

خب حرفی برای گفتن ندارم ، فقط دارم بانگو میزارم😂(پارت اول)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط