فقط منم که احساس میکنم داره زود میگذره یا نه؟🥲

فقط منم که احساس میکنم داره زود میگذره یا نه؟🥲
دیدگاه ها (۶)

حق😑🥴😵‍💫

جوابتو نمیدم به این معنی نیست که چیزی برای گفتن ندارم فقط دا...

کی از این دوستا داره ؟😂😂

حق👌دخترا رو حرف باباشون حساسن❤️

خیلی داره زود به زود هفته‌ها میگذره و من بیشتر هیچکاری نمیکن...

فقط منم که احساس میکنم بدترین حسه ؟ 😑

من عاشق این دختره ام

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط